September 28, 2011

Thank you♥



Thank you for coming to  LOVE FOR NIPPON ART 『366ART HEART COCORO』1st. Exhibition at PARCO FACTORY♥ It was a great experience for me and was a lovery exhibition♥
I have more photos on my Flickr page for those of you who missed the show...

LOVE FOR NIPPON ART 『366ART HEART COCORO』1st. Exhibitionにご来場ありがとうございました♥あったかい雰囲気の会場は関係者のみなさまのやさしいお気持ちが伝わってくるようでした。展覧会は終了しましたが、これからも私にできることを少しずつ見つけていこうと思います♥

こちらにも写真をアップいたしましたのでぜひご覧下さいネ…